Dear visitor, Music Lovers Group is now part of Muzikum. Please read the announcement here

Eliza Doolittle - Pack Up Lyrics and Video




Pack Up by Eliza Doolittle, Music Lyrics and Video

Pack Up is the second single by British singer–songwriter Eliza Doolittle. It was released on 21 June 2010.
22-year-old singer follows her top 30 single “Skinny Genes” with this new song from her upcoming self-titled debut album. The track samples the chorus from George Henry Powell marching song ‘Pack Up Your Troubles In Your Old Kit Bag’.

Here you can listen the song, this is the official video.

Eliza Doolittle - Pack Up Lyrics

I get tired and upset
And I’m trying to care a little less
When I google I only get depressed
I was taught to dodge those issues I was told

Don’t worry
Cos no doubt there’s always something to cry about
And when your stuck in an angry crowd
They don’t think what they say before they open their mouth

You gotta
Pack Up your troubles in your old kit bag and bury them beneath the sea

I don’t care what the people may say what the people may say about me
Pack Up your troubles get your old grin back don’t worry bout the cavalry
I don’t care what the whisperers say cos they whisper too loud for me
Hot topic

Maybe I should drop it
It’s a touchy subject
And I like to tiptoe round the ship going down

You got pennies but no pounds
So if your business is running out
It’s not business to talk about
But they don’t think what they say before they open their mouth

You gotta
Pack Up your troubles in your old kit bag and bury them beneath the sea
I don’t care what the people may say what the people may say about me
Pack Up your troubles get your old grin back don’t worry bout the cavalry

I don’t care what the whisperers say cos they whisper too loud for me
Tweet Tweet Tweet Tweet Tweet

Pack Up your troubles in your old kit bag and bury them beneath the sea
I don’t care what the people may say what the people may say about me

Pack Up your troubles get your old grin back don’t worry bout the cavalry
I don’t care what the whisperers say cos they whisper too loud for me
Yeah
Pack up Pack Up Pack Up Pack Up x4


20 Responses to “Eliza Doolittle - Pack Up Lyrics and Video”

  1. Rhiannon Says:

    Lyrics are wrong

    “It’s a touching subject and i like to tip toe around the shit going down”

    NOT

    “it’s a touch in subject,
    and i like to tiptoe round the ship gone down”

    that doesn’t even make sense!!!!!

  2. admin Says:

    Thank you for helping us with the lyrics !

  3. bean Says:

    This is what I hear:

    “When I Google I only get depressed…”
    “Pack up your troubles in your old kit bag and bury them beneath the sea…”
    “…don’t worry bout the cavalry”
    “it’s a touchy subject”

    peace

  4. Jodi Farmer Says:

    I hear the same as ‘bean…
    It’s definitely ‘pack up your troubles in your old kit bag and bury them beneath the sea’
    and it’s definitely ‘don’t worry bout the cavalry’…. Not ‘don’t worry bout the carvary’…. It’s not a song about pub sunday lunches lol….
    And it’s definitely ‘it’s a touchy subject’
    ….. Peace.

  5. wassup x Says:

    It is “don’t worry about the calvary” and it is definitely NOT ” I like to tiptoe the shit going down” it’s ” I like to tiptoe round the ship gone down”.
    ~peace out~

  6. ellis Says:

    yeah its definately pack up your troubles in your old kit bag. Thats what it is in the WW1 version as well. and it is bury them beneath the sea, not carry them to see the sea. why would you want to carry your troubles to see the sea :s

  7. Ian Says:

    It’s calvary (as in place of crucifixion) not “cavalry” (as in blokes on horses).

  8. feion Says:

    the lyrics are right se is amazin lol :)

  9. sarah Says:

    why has every lyric site ive been too missed these lyrics from the song??? towards the end b4 she does her tweet tweets lol

    Its just to test your ability
    lets count from one to infinity
    dont rock the boat, gonna let it be
    gonna let it go oh oh oh

  10. Amy Says:

    I was thinking the same as Sarah, every lyrics site has missed out that bit of the song!

  11. alex Says:

    i definetely hear calvary not cavalry

  12. lain Says:

    ure right riananan it is shit not ship

  13. Lloyd Wade Says:

    Hi People!

    Its actually cavalry and not calvary! Sorry if my bad pronounciation of simple english has confused you!

    Lloyd Wade

  14. Ian Says:

    Just to disagree with *everyone*, I’ve listened to it a lot on headphones, and I hear “don’t worry bout the calories” 8-)

  15. missykendall Says:

    hi lloyd wade u sure don’t confuse me

  16. Lalita Says:

    hahaha, I love reading these conversations for correting lyrics, it’s pretty halarious, espeicailly this one XD sooo funny :D

  17. Zoe Says:

    What is the tune at the beginning of the song please? I recognise it and its driving me nuts where from.

  18. Eric Says:

    Does anyone know who sings the sample of “pack up your troubles in your old kit bag and bury them beneath the sea”?
    I know the song, and old WWI marching tune, but I just wanted to see if there is a version that she specificly sampled, unless she just made it in the studio herself..? pdxvolklman@yahoo.com

  19. anne byrne Says:

    love this as did my gorgeous grandson Adam and he was going to learn it but unfortunately he had a tragic accident before he could his name adamkeenanbyrne and he has some videos on youtube too/

  20. Paul Says:

    Haha… @Eric, you know who sings it? A chap called Lloyd Wade. Yes, scroll up… THAT Lloyd Wade. That’s why he knows what the lyrics are! :-D

Leave a Reply